رفع موی زاید بدن

راهکارهای رفع موی زاید بدن با پودر موبر بدون بوی واقعی

رفع موی زاید بدن

راهکارهای رفع موی زاید بدن با پودر موبر بدون بوی واقعی

  • ۰
  • ۰

پودر موبر بدون بو واجبی ناک را می توان از جمله اقلامی دانست که فروش بسیاری داشته و مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. این پودر بدون هیچگونه بو بوده و در هنگام استفاده از آن اذیت نخواهید شد.بر خلاف سایر برندهایی که تنها ادعای بدون بو بودن را دارند پودر موبر ناک کاملا بدون بو می باشد.

 
پودر موبر بدون بو واجبی و آشنایی با مزایای آن

نیاز به زیبایی در همگان دیده می شود که با استفاده از اقلام و وسایل مختلفی می توان زیبایی فردی را بدست آورد. یکی از مهمترین مواردی که زیبایی فرد را نمایان خواهد کرد پوست لطیف و شاداب می باشد. بسیاری از داشتن موهای زائد رنج می برند و سعی بر برطرف نمودن این مشکل دارند. با استفاده از وسایل بسیاری می توان موهای زائد را از بین برد اما باید بدانید که راه های ساده ای برای از بین بردن مو وجود دارد که این راه را می توان استفاده از پودر موبر بدون بو واجبی دانست. این پودر خواهد توانست تمامی موهای زائد بدنتان را از بین برده و حتی رویش آنها را به تاخیر بیندازد. حال شاید این سوال برایتان مطرح شود که آیا پودر موبر مضراتی نیز دارد؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که پودر های موبر در صورت استفاده درست امکان آسیب رساندن به هیچ یک از بخش های پوستی را نخواهند داشت. همچنین باید بدانید که پودر موبر بدون بو بوده و در هنگام استفاده از آن بویی شما را اذیت نخواهد کرد. باید از نحوه درست استفاده از این پودر آشنایی پیدا کرده و تمامی موارد را به خوبی رعایت نمایید.

پودر موبر با نام های دیگری مثل نوره یا داروی نظافت و.. شناخته می شود وهمانطور که از اسمش پیداست برای رفع موهای زاید بدن مورد استفاده قرار می گیرد. اصلاح و رفع موهای زاید جز لاینفک حفظ بهداشت است و یک محصول بهداشتی موثر و ارزان پودرهای موبر با رایحه های مختلف است. پودر موبر بدن در اغلب مواقع سفید رنگ و نرم است.

اما در استفاده از پودر موبر تنها یک نکته منفی وجود دارد و آن هم بوی بد این محصول است که به جرات می توانیم بگوییم پودر موبر بدون بوی ناک ، تنها محصول بدون بوی واقعی تولید شده در کشور می باشد که دارای مجوز وزارت بهداشت است و تمامی خواص اولیه آن بطور کامل حفظ شده است.پودر موبر بدون بو

 
پودر موبر بدون بو و نکات مهم درباره آن

یکی از ترکیبات انواع پودر موبر آهک است نوره یک محصول پودری شکل برای رفع موهای زاید است که به دلیل خواص بی نظیرش از گذشته مورد استفاده قرار می گرفته است. انواع پودر های موبر در بازار عرضه می شود که بعضی با رایحه های میوه ها و برخی بدون بو هستند اما در هنگام استفاده خواهید دید که همه آنها دارای بوی نا مطبوع هستند.

سایر تولیدات ناک عبارتند از :

بوگیر کفش پودر بوگیر  بوگیر بدن کرم بوگیر بدن گیاهی مام رول بوگیر بدن  اسپری مو دو فاز نرم کننده ماسک مو با آب کشی ماسک مو بدون آب کشی

این موبر ها دارای مواد موثری تیو گلوکولات کلسیم و اسانس هستند که هیچ ضرری برای پوست نداشته و در واقع غیر سمی هستند. پودرهای موبر برای پوست های حساس مناسب بوده و با اسید های آمینه ای که دارد روی مو تاثیر گذاشته و باعث کاهش رشد مو می شود. به دلیل ترکیباتی که دارد یک ضد عفونی کننده قوی پوست هم محسوب می شود اثر سوئی برای پوست ندارد و پوست بعد از استفاده از این محصول نرم و براق می شود در نواحی مختلف بدن مانند دست و پا و زیر بغل و نواحی تناسلی و… می توان از این پودر ها استفاده نمود. شیوه استفاده از آن بسیار آسان است و در اغلب مواقع با کمی آب ولرم این پودر ها را به شکل خمیر در آورده و در ناحیه مورد نظر به مدت مشخصی می گذاریم و سپس با آب می شوییم.
چند توصیه برای استفاده از پودر موبر

پودر موبر بدون بو ناک تهیه شده از با کیفیت ترین مواد اولیه و ترکیبات مختلفی از جمله هیدروکسایدو، هیدروکسیدسدیم تیوگلیکولات است که باعث شکست کراتین مو می شود.

یکی از ساده ترین روش های از بین بردن موهای زاید بدن خرید پودر موبر بدون بو است در این نوع شیو موها از سطح پوست پاک می شوند و مواد تشکیل دهنده پودر ها باعث می شود رشد مو کند شود.

از پودر های موبر نباید در نواحی که پوست آسیب دیده استفاده کنید از زدن پودر موبر در اطراف دهان و چشم و صورت خودداری نمایید در صورت تمایل می توانید از نمونه های معطر آن که توسط ناک استفاده شده است و به معنای واقعی کلمه هیچ گونه بوی نامطبوعی ندارد ، استفاده نمایید. نحوه استفاده از پودرها روی جلد موبر ناک قید شده است و باید طبق دستورالعمل فوق عمل نمایید تا به نتیجه دلخواهتان دست یابید.

حتما بعد از استفاده از پودر های موبر بدن را با لیفی نرم و صابون و آب گرم بشویید. این پودر ها را تنها هنگامی که بدنتان خشک و تمیز است استفاده نمایید. بیش از مدت زمانی که روی جلد پودر های موبر نوشته شده، آن را روی پوست قرار ندهید. فروشگاه ناک یکی از فروشگاههای معتبر عرضه کننده انواع محصولات بهداشتی و آرایشی برترین برند های موبر های بدن است که این محصولات را به صورت آنلاین به صورت عمده و جزیی به فروش می رساند.

خرید پودر موبر بدون بو واجبی

یکی از مهمترین مراحلی که حتما باید به آن توجه داشته باشید را می توان خرید پودر های موبر دانست. چرا که در هنگام خرید این محصول باید موارد مختلفی را در نظر داشته باشید. از جمله مهمترین موارد می توان به اطمینان از اصل بودن محصول اشاره کرد. چرا که محصول تقلبی نخواهد توانست ویژگی های مطلوب را داشته باشد.

مراکز متعددی اقدام به فروش پودر های موبر بدون بو ناک نموده اند که می توانید از این میان بهترین مورد را انتخاب نمایید. یکی از روش های خرید محبوب را می توان فروشگاه اینترنتی ناک دانست که از این مراکز می توانید در عرض چند دقیقه محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید.

مرجع

  • ۹۸/۰۶/۱۰
  • مهدی سینایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی